Olipa kerran mies

Ja sinä päätät,
miten tarina jatkuu.

Uusimmat artikkelit

Istu vähemmän, voi paremmin

Istumista kotona, autossa, bussissa tai junassa. Istumista töissä ja sitten takaisin kotiin istumaan. Kuulostaako tutulta? Et ole yksin, sillä passiivisuus on nykypäivän vitsaus. Onneksi jo pienillä muutoksilla voit saada tutkitusti tukun hyötyjä elämääsi. Yksi tunti 23 minuuttia vähemmän istumista työpäivän aikana tutkitusti vähentää väsymystä, nostaa elämänlaatua, kohottaa työtehoa ja pitää terveempänä.

Aikuinen nainen – lyhyt oppimäärä

Ihan samalla tavalla, kuin ikääntyvä mies peiliin katsoessaan saattaa kokea epävarmuutta oman kehonsa muutoksista, voi ikääntyvä kumppanisi kokea samanlaisia tuntemuksia peilin edessä. Miehen ajattelemattomat huomautukset vain pahentavat tunnetta. Nainen voi myös kokea ikääntyvän miehen ajoittaiset erektiohäiriöt omaksi viakseen; ettei ole riittävän kaunis tai haluttava.

Toimiva kunto-ohjelma, joka ei vaadi treenikertoja eikä vaatteiden vaihtoa

Treenin ja kunnon kohottamisen aloittaminen on usein vaikeaa. Pitää miettiä, mihin ihmeen väliin sen tunnin lenkin saisi ujutettua. Milloin mennä salille ja pääseekö sinne lainkaan? Entäpä, jos olisikin tapa kohottaa kuntoa tutkitusti toimivalla tavalla, mutta ilman varsinaisia ”treenikertoja”?

Näytä lisää uusimpia

Pikaoppaalla pääset nopeasti ja turvallisesti alkuun!

Pikaoppaassa esitellään sinulle keskeisimmät asiat, joilla kohotat kuntoasi sekä parannat arkista jaksamistasi, terveyttäsi ja ulkomuotoasi.

Tutustu pikaoppaaseen

  • Liikkuva aikuinen
  • Opetus- ja kulttuuriministeriö
  • Sosiaali- ja terveysministeriö