Uutta tietoa aamuliikunnan hyödyistä: Voi auttaa terveystapojen muodostamisessa ja painonhallinnassa!

Aamuharjoittelua on yleensä mainostettu ihmisille parhaana tapana polttaa rasvaa treenin aikana. Siinä se ei ole täysin ylivertainen. Sen sijaan aamuliikunta näyttää tuoreen tutkimustiedon mukaan tarjoavan paljon arvokkaampia hyötyjä terveellisemmästä tulevaisuudesta haaveilevalle!

Oletko sohvaperuna vai sähköjänis? Puolet on kiinni geeneistä!

Kuluuko suurin osa päivästäsi istuen, vai onko sinun vaikea pysyä paikallasi? Usein passiivisempia ihmisiä syytetään laiskuudesta, mutta kyse ei ole pelkästään opituista tavoista. Paras puoli on kuitenkin se, että olivatpa aktiivisuusgeenisi millaiset tahansa, voit myös itse vaikuttaa asiaan tehokkaasti.

Tärkein seksuaalinen elin on korvien välissä

Suurten ikäluokkien miehet elävät vanhemmiksi ja pysyvät terveempänä pitempään kuin isänsä. Terveiden elinvuosien odote on heillä edelleen kasvussa. Vaikka ikääntyvän miehen seksuaalinen toimintakyky heikkenee pikkuhiljaa vuosien myötä, seksuaalinen halu säilyy pitkään. Ikääntymisen vaikutus seksuaalisuuteen onkin hyvin yksilöllistä.

  • Liikkuva aikuinen
  • Opetus- ja kulttuuriministeriö
  • Sosiaali- ja terveysministeriö