Kestävyyttä, voimaa ja henkistä kanttia!

Kesällä mieli vapautuu arjen kiireestä ja silloin on hyvä ottaa katsaus pinttyneisiin rutiineihin myös treenipuolella. Kun haastat itseäsi uudella tavalla ja kokeilet rohkeasti erilaisia asioita, tulokset saattavat todella yllättää. Seuraavilla voima-, kestävyys- ja nuppitreenin konsteilla kohoat uudelle tasolle harjoittelussasi!

Voimaharjoittelu hillitsee nälkää ja helpottaa laihtumista

Painonpudotusta kannattaa tukea treenillä. Harjoittelu säästää lihasmassaa ja pitää aineenvaihdunnan vilkkaana. Painonpudotus treenin ja ruokavalion avulla myös kohentaa terveyttä enemmän kuin sama painonpudotus pelkän ruokavalion avulla. Mutta voimatreenillä voi olla lihasten säästämisen lisäksi eräs todella mielenkiintoinen lisähyöty kilojen karistajalle.

Älä menetä voimaa ja lihasmassaa loukkaantumisen takia!

Vamma saa aina mielen matalaksi. Treenatulla ihmisellä iskee huoli kaiken työn valumisesta hukkaan: lihakset ja voima katoavat! Jos treeniä ei ole takana, aloittaminen on vielä vaikeampaa, kun se pitää tehdä jopa kymmenien prosenttien takamatkalta. Onneksi asiaan voi vaikuttaa paljon tehokkaammin kuin yleensä uskotaan!

  • Liikkuva aikuinen
  • Opetus- ja kulttuuriministeriö
  • Sosiaali- ja terveysministeriö